czwartek, 7 maja 2015

Sezon na szparagi




Nie mogliśmy doczekać się kiedy pojawią się szparagi... Szmat czasu... Aż 10 miesięcy czekaliśmy... W poniedziałek kupiłam pierwszą porcję... Zrobiłam ją po prostu z bułką tartą... To był obiad na szybko ale jak smakował? Prawdziwa poezja...


Składniki:)
0,5 kg szparagów,
      sól, cukier,
    1 łyżka bułki tartej,
    3 łyżki  oleju, 


Szparagi obrałam do 3/4 wysokości... Odłamałam ich zdrewniałe końce.... W szerokim rondlu zagotowałam wodę... Dodałam sól i cukier... Szparagi gotowałam około 10 minut... Potem wyjęłam je z rondla... Ułożyłam na  talerzu... Polałam przesmażoną bułką tartą... Podałam je z duszonymi podudziami z kurczaka, ryżem, zieloną sałatą, rzodkiewkami, zielonym ogórkiem i pomidorami...




1 komentarz:

  1. Nigdy nie jadłam szparagów...Muszą smakować wyśmienicie...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń