niedziela, 30 kwietnia 2017

Sałatka ziemniaczana



Sałatka ziemniaczana to bardzo proste ale i dobre danie na kolację... Dla mnie był to dobry, szybki piątkowy obiad... W tym dniu nigdy nie jemy mięsa... Jak sam tytuł mówi bazą do tej sałatki są ziemniaki, które ugotowałam dzień wcześniej...

Składniki:)
1 kg ugotowanych ziemniaków,
3 ogórki kiszone,
1 cebula,
1 łyżeczka oleju,
1 łyżka musztardy,
4 łyżki majonezu,
   szczypiorek,
   sól, pieprz,

* Sałatka ziemniaczana


Ugotowane ziemniaki, ogórki kiszone oraz cebulę  pokroiłam w grubą kostkę... Cebulę krótko przesmażyłam na 1 łyżeczce oleju... Oczywiście, nie dopuściłam do jej zrumienienia... Przestudzoną cebulę, pokrojone ziemniaki i ogórki przełożyłam do salaterki... Dodałam musztardę oraz majonez... Całość doprawiłam solą i pieprzem, dokładnie wymieszałam... Posypałam pokrojonym szczypiorkiem... Podałam do sałatki ogórek zielony i pomidora... Powinnam ją schłodzić... Nie uczyniłam tego ponieważ  byłam bardzo głodna... Uczyniłam to z resztą sałatki...


3 komentarze:

  1. Wygląda pysznie. Robię podobną, ale wypróbuję Twoją. Od kilku dni myślę o czymś z ziemniakami. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. A taką sałatkę, to i ja robię. Jest szybka i pyszna.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Salada de batata com maionese sempre é deliciosa e rapidamente temos uma refeição apetitosa.
    Uma ótima aparência, eu gostei Lucja.

    OdpowiedzUsuń