czwartek, 16 listopada 2017

Surówka z kapusty pekińskiej


Bardzo lubimy kapustę pekińską... Jest  znakomitym dodatkiem do obiadu... Szybko ją się robi i jest lekka i pyszna...

 Składniki:)
 1/2 główki kapusty pekińskiej,
    2 łyżki majonezu,
    1 marchewka,
    1 cebulka,
    1 jabłko,
       sól, pieprz,
       kilka kropel cytryny,
       kilka gałązek pietruszki,
     ( ja nie dodaję cukru ale można go dodać)



Kapustę i pietruszkę drobno poszatkowałam... Starłam jabłko i marchewkę... Cebulę pokroiłam w drobna kostkę... Posoliłam, dałam pieprz i skropiłam sokiem z cytryny...  Dodałam majonez... Całość wymieszałam i odstawiłam na 10 minut aby smaki się "przegryzły"... Surówkę podałam z ziemniakami i filetem z kurczaka...









2 komentarze:

  1. Sałatka wygląda bardzo apetycznie ! Powiem szczerze, nigdy nie jadłam czerwonej kapusty pekińskiej !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo. nigdy nie widziała takiej kapusty pekińskiej :)
    Apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń