niedziela, 6 maja 2018

Duszone podudzie z indyka


Prawdopodobnie duszone podudzie z indyka wg tego przepisu  jest mięciutkie i mięsko od  kości  odchodzi... Ponoć jest pyszne...  Dosyć często je przyrządzam bo mój Eryk  uwielbia podudzia z indyka ... Ja w tym dniu jem coś innego ponieważ jak już pewnie wiecie nie jem też mięsa indyczego...
Składniki:)
1  - podudzie z indyka,
1  - cebula,
3  - łyżki oleju,
4  - ząbki czosnku,
2 - łyżeczki słodkiej papryki,
     kawałek papryczki chili,
      bazylia, tymianek, oregano,
      sól, pieprz,


Podudzie myję, osuszam  ręcznikiem papierowym... Do miseczki wlewam 2 łyżki  oleju i dodaję przyprawy (paprykę, tymianek, oregano, bazylię) wg uznania...  Przyprawową mieszanką smaruję podudzie z indyka i odstawiam na kilka godzin... Jedną łyżkę oleju wlewam do rondelka dodaję drobno pokrojoną cebulkę i czosnek... Kiedy olej będzie gorący dodaję podudzie  z indyka i duszę do miękkości około 1,5 godziny, co jakiś czas podlewając gorącą wodą...  Gdy mięso będzie miękkie doprawiam solą i pieprzem... Podudzie z indyka podałam z łazankami z kiszoną kapustą...


3 komentarze:

  1. Pyszne podudzie tez używam dużo przypraw. W ogóle nie mogę sobie przypomnieć, kiedy ostatnio jadłam. Narobilas mi ochoty mniamm 😆

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast tych wszystkich ziół można użyć ziół prowansalskich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. też bardzo często ich używam w swojej kuchni.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń