wtorek, 27 lipca 2021

Zielona sałata z ziemniakami, pomidorami

 


Jest lato i dlatego warzywa są najsmaczniejsze... Moje warzywa są hodowane ekologicznie i zerwane prosto z grządki... Tym razem zrobiłam zieloną sałatę z pomidorami, rzodkiewką, cebulką... To bardzo prosta surówka obiadowa, jest lekka, to prawdziwa bomba witaminowa...

Składniki:)

1  zielona sałata,

2 pomidory,

3 ziemniaki ugotowane w łupinach,

5 rzodkiewek,

1 mała cebulka,

2 łyżeczki oleju z pestek z dyni,

1 łyżeczka soku z cytryny,

1 łyżka posiekanego szczypiorku,

   sól, pieprz do smaku,


Zieloną sałatę porwałam na mniejsze kawałki, ziemniaki obrałam z łupinek i pokroiłam w plastry, rzodkiewki w plasterki, cebulkę w drobną kostkę a pomidory w grube półplasterki... Dodałam pokrojony szczypiorek, olej z pestek dyni i sok z cytryny, sól i pieprz... Całość delikatnie wymieszałam... Surówkę podałam z gotowanymi rzodkiewkami i filetem z kurczaka panierowanym w bułce tartej z  sezamem...

2 komentarze: