piątek, 5 maja 2017

Prosta sałatka wiosenna


Mamy wiosnę ale przeczy temu aura za oknem... Przypuszczam, że każdy ma już dosyć takiej pogody... Ja czekam na prawdziwą, ciepłą wiosnę ponieważ w takim czasie w warzywniku jest sporo zdrowej zieleniny... Na poprawienie humoru zrobiłam bardzo prostą, wiosenną sałatkę...

Składniki:)

sałata lodowa,
rzodkiewki,
zielony ogórek,
szczypiorek,
cebulka,
sos winegret,


Umytą, osuszoną sałatę lodową porwałam na kawałki... Pokroiłam szczypiorek, cebulkę, zielony ogórek i rzodkiewki... Wrzuciłam do salaterki i polałam sosem winegret... Sałatkę wymieszałam... Podałam ją do frytek... A do tego podudzie z indyka dla Eryka a  ponieważ nie jem indyka miałam podudka z kurczaka...


2 komentarze:

  1. Takie proste dania przeważnie bywają najlepsze. Jeszcze raz napiszę, że bardzo podobają mi się Twoje fotki, aż chce się jeść - zaraz i ślinka po brodzie ścieka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. As saladas são tão saudáveis e necessárias em uma refeição. Aprecio esta combinação, sendo o rabanete um legume que adoro.

    OdpowiedzUsuń