czwartek, 7 marca 2024

Sałatka śledziowa

 

Dobrze się, że oboje jesteśmy sałatkożercy, więc sałatki bardzo często pojawiają się w naszym domu...  Tym razem jest to sałatka śledziowa bardzo prosta, ale bardzo smaczna... Oczywiście gdy ktoś lubi śledzie to przypadnie mu do gustu...

Składniki:)

  4 śledzie a'la matias,

  2 jabłka, 

  1 mała puszka kukurydzy,

  3 ogórki konserwowe,

  1 cebulka szalotka, 

     pół papryki konserwowej,

 3 pieczarki konserwowe,

 2 rzodkiewki,

 2 łyżki majonezu,

   szczypta cukru, pieprz,

* Sałatka śledziowa, z ogórkiem konserwowym, jajkiem *

* Sałatka śledziowa * 

* Sałatka ze śledziem marynowanym *

Śledzie wymoczone w wodzie z octem winnym, pokroiłam w paseczki... Pozostałe składnik: jabłko, paprykę, cebulę, rzodkiewkę, ogórki, pieczarki,  drobno pokroiłam w kostkę... Dodałam szczyptę cukru, kukurydzę i majonez... Całą sałatkę dokładnie wymieszałam i odstawiłam do lodówki aby się smaki przegryzły...


6 komentarzy:

  1. Witam!
    Inspiruję się Twoimi przepisami kulinarnymi. Wiele z nich wprowadziłam już do swojego menu na stałe a inne modyfikuję. Ryby pod każdą postacią - mniam, mniam.
    Jutro jadę po śledziki i zrobię je według Twoich przepisów.
    Pozdrawiam i życzę smacznego - Małgorzata N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam śledzie, zatem sałatka, jak najbardziej w moim guście smakowym:)
    Pozdrawiam:)
    Morgana

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że bez śledzi też byłaby pyszna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie pyszna i zdrowa, ale zrobię z sojowymi kotlecikami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hola Lucja María. Se ve muy sabrosa esta ensalada. Besos.

    OdpowiedzUsuń