środa, 13 lutego 2019

Kotlety z gotowanych ziemniaków z pietruszką


Jak już Wiecie, preferuję proste, swojskie, niewyszukanie jedzenie... Wszystko dlatego ponieważ nie jem wielu potraw...  Nie dość, że jest proste jedzenie, to jeszcze wykorzystuję resztki z obiadu...  Tym razem były to ugotowane ziemniaki z których zrobiłam kotlety...

Składniki:)
 5 ugotowanych ziemniaków,
 1 jajo,
 1 łyżka mąki ziemniaczanej,
 1 łyżka mąki pszennej,
 1 cebula,
 2 ząbki czosnku,
 1 łyżka oleju,
    pęczek zielonej pietruszki,

    sól, pieprz,
    bułka tarta i olej do smażenia,
 

Na patelni z 1 łyżką oleju przesmażyłam  drobno pokrojoną cebulę... Ugotowane ziemniaki starłam na tarce o dużych oczkach, dodałam przesmażoną cebulę, czosnek przeciśnięty przez praskę, całe jajo, mąkę pszenną i ziemniaczaną, pokrojoną pietruszkę, sól i pieprz... Wymieszałam łyżką a następnie nabierałam porcje  ciasta i formowałam kotlety... Obtaczałam w bułce tartej i smażyłam na oleju aby się zrumieniły... Podałam z udkami z kurczaka i surówką z kapusty pekińskiej...

 
 





3 komentarze:

  1. Ojej jak dawno ich nie robiłam. Dzięki, że pokazałaś. Tak pysznie wyglądają, że się skuszę w tym tygodniu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pyszna potrawa ostatnio odkryta na nowo . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń