poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Kotlety z ziemniakami i kapustą kiszoną

 


W naszym domu nie marnuje się żadnego jedzenia... Gdy zostają nam ziemniaki przyrządzam kotlety wegetariańskie z różnymi dodatkami... Tym razem są z dodatkiem kapusty  kiszonej...Kotlety są pyszne  i dosyć delikatne, dlatego należy uważać przy smażeniu aby się nie rozpadły...

Składniki:)

60 dkg ugotowanych ziemniaków,

25 dkg kapusty kiszonej,

  1 jajko,

  1 cebula,

  2 łyżki oleju,

  3 ząbki czosnku,

  2 łyżki mąki ziemniaczanej,

  1 łyżka posiekanego szczypiorku,

     sól, pieprz,

     bułka tarta oraz olej do smażenia,


Ziemniaki przepuściłam ziemniaki, dodałam posiekaną kapustę kiszoną, jajko, sól, pieprz, pokrojony szczypiorek, mąkę ziemniaczaną oraz przesmażoną drobno pokrojoną cebulkę i czosnek... Całość wymieszałam i formowałam kotlety, obtaczałam w bułce tartej i smażyłam na rozgrzanym oleju... Podałam z kotletem mielonym, kiszoną fasolką szparagową, rzodkiewkami i pomidorem...

* Kotlety z ciecierzycy * 

* Kotlety z gotowanych ziemniaków z pietruszką * 

* Kotlety z ziemniaków i kalafiora * 

3 komentarze:

  1. Ja przygotowuję kotlety z samych ziemniaków i takie z dodatkiem marchewki !
    Chętnie wypróbuję Twój przepis !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam teraz fazę na ziemniaki. Super pomysł na kotlety!!!

    OdpowiedzUsuń