poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Sałatka z brokułem, jajkiem i ziemniakami

 


W naszym domu nie marnuje się żadnego jedzenia... Z poprzedniego dnia zostało mi kilka ugotowanych ziemniaków, więc postanowiłam zrobić jakąś sałatkę do piątkowego obiadu... Padło więc na sałatkę z brokułem i jajkiem... Jest lekka i dobrze smakuje z rybą...

Składniki:)

 4 ugotowane ziemniaki,

 2 jajka ugotowane na twardo,

 1 mała cebulka czerwona,

 1 łyżeczka musztardy,

    pół brokuła,

 2 ząbki czosnku,

 3 łyżki majonezu,

    sól, pieprz,


Brokuł podzieliłam na małe różyczki i ugotowałam al dente w osolonej wodze a później przelałam zimną wodą... Ziemniaki pokroiłam w grubą kostkę, cebulę i jajka w drobną kostkę, czosnek przepuściłam przez praskę, dodałam musztardę, majonez, doprawiłam solą, pieprzem i delikatnie wymieszałam... Rybę podałam z sałatką z pomidorów i z sałatką z brokułów oraz z zupą krem z pomidorów...

2 komentarze: