środa, 11 listopada 2020

Szybka sałatka z ryżem

 


Sałatka z ryżem jedna z wielu sałatek bardzo smacznych i prostych w wykonaniu... Może być świetna jako danie obiadowe, czy na lekką kolację... Sałatka z ryżem może mieć różne dodatki m.in. ananas, ogórek gruntowy, kurczak, pieczarki, żółty ser, łosoś, tuńczyk...

Składniki:)

0,5  szklanki ryżu,

   1  mała puszeczka kukurydzy,

0,5 czerwonej papryki,

   2 małe ogórki kiszone,

 10 dkg szynki,

   1 łyżka szczypiorku,

   3 łyżki majonezu,

      pieprz,



Z poprzedniego dnia zostało mi trochę ryżu, a ponieważ nie należę do osób które wyrzucają jakiekolwiek jedzenie, postanowiłam wykorzystać go do obecnej sałatki... Paprykę, ogórki, szynkę pokroiłam w kostkę... Do salaterki włożyłam odsączoną kukurydzę, ryż, paprykę, ogórki, szynkę,  pokrojony szczypior oraz majonez... Doprawiłam pieprzem... Całość delikatnie wymieszałam... Na godzinę, sałatkę włożyłam do lodówki... Na drugi dzień okazała się jeszcze lepsza!

4 komentarze:

  1. Mniam! Zrobię taką na niedzielę. Robię z ryżem ale inną. Dzięki za inspirację - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Lucia za przybycie, aby mnie powitać z tak daleka
    Zapraszam do poznania mojego drugiego bloga o jedzeniu, jeśli jeszcze go nie znasz.
    Pocałunki z Argentyny
    https://siempreseraprimavera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Luciu, czy zaglądam tu, czy na Twój drugi blog to zawsze podziwiam Twoje przepiękne fotografie - są doskonałe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń