sobota, 2 kwietnia 2022

Sałatka z makreli wędzonej z jajkiem

 

Zaleca się aby przynajmniej dwa razy w tygodniu na talerzu pojawiła się ryba tłusta - np. łosoś, śledź, makrela... Makrela to moja, jedna ulubiona ryba wędzona i dlatego przyrządzam ją na różne sposoby... Jem ją co dwa tygodnie... Tym razem do sałatki były jajka ugotowane na twardo... Taka sałatka wg mnie jest pyszna, prosta, delikatna i smaczna...


 Składniki:)

 1 makrela wędzona,

 1 szalotka,

 2 jajka ugotowane na twardo,

 2 ogórki konserwowe,

 1 łyżka oleju E.V.

   sol, pieprz,


Jaja ugotowałam na twardo... Obrałam ze skorupki... Jajka, cebulkę i ogórki konserwowe pokroiłam w drobną kostkę... Z makreli zdjęłam skórę, a następnie  obrałam z ości... Makrelę rozdrobniłam widelcem, dodałam oliwę, pokrojone jajka, cebulkę i ogórki dodałam pieprz i szczyptę soli... Całość dokładnie wymieszałam... Przed podaniem schłodziłam w lodówce...

* Sałatka z makreli wędzonej *

* Sałatka z wędzonej makreli * 

* Pasta z wędzonej makreli *

2 komentarze: