wtorek, 19 kwietnia 2022

Pasta z jajek i śledzia

 

Często do pieczywa przyrządzam pastę z jajek... Jest pyszna, szybka w wykonaniu, idealne pasuje na śniadanie, kolację lub jako przystawka... Tym razem składnikiem były śledzie ala' matias...

Składniki:)

4 jaja ugotowane na twardo,

3 filety śledziowe ala' matias,

4 rzodkiewki,

1 łyżeczka musztardy,

3 łyżki majonezu,

  szczypiorek,

  sól, pieprz  

* Pasta jajek, żółtego sera, szczypiorku * 

* Pasta jajeczna z żółtym serem * 

* Pasta z jajek i szynki *

* Pasta jajeczna *


Śledzie wymoczyłam w zimnej wodzie przez 2 godziny... Jaja ugotowałam na twardo... Żółtka roztarłam z musztardą, białka, rzodkiewki i śledzie pokroiłam w drobną kostkę... Dodałam majonez i  pokrojony szczypiorek... Doprawiłam solą i pieprzem i delikatnie wymieszałam... włożyłam do lodówki na min. 30 minut "aby się przegryzło".

3 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie. Pasty z jajek z dodatkiem śledzi nie robiłam i trzeba to zmienić. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ugotowałam jajka na twardo. To już mam pomysł na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń