niedziela, 11 czerwca 2023

Roladki z kurczaka z mięsem mielonym, papryką i cukinią

 

Mój asortyment mięs jest bardzo ubogi... Najczęściej jem wieprzowinę i kurczaka... Na niedzielny obiad zrobiłam roladki drobiowe z mięsem mielonym, cukinią i papryką czerwoną...

Składniki:)

  2 filety z kurczaka,

15 dkg mielonego fileta,

  3 ząbki czosnku, 

  2 łyżki oleju,

    połówka czerwonej papryki,

    połówka niedużej cukinii,

    sól, pieprz,


Filety z kurczaka rozbiłam tłuczkiem przez folię spożywczą aby zrobiły się płaskie i większe, a nie porwały się włókna... Posmarowałam je czosnkiem przeciśniętym przez praskę, posiliłam i posypałam pieprzem... Na filety rozłożyłam mięso mielone, położyłam pokrojoną w paski paprykę i cukinię... Zwinęłam roladki i spięłam je szpilkami metalowymi... Na patelni rozgrzałam olej i smażyłam na rumiano, później zmniejszyłam płomień i dusiłam przez około 30 minut... Roladki drobiowe podałam z ziemniakami, czerwoną kapustą i sałatką z rukoli, pomidorów, oliwek i czerwonej cebuli...

2 komentarze:

  1. Super przepis na roladkę. Jak dobrze inspirować się sprawdzonymi przepisami.
    Twoje zdjęcia z gotowymi daniami i jej eleganckim sposobem podania, to profesjonalny plating - tak powiedziałby mój Grzesiek. Dam znać jak zrobię. Smacznego. Goska N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łucjo, bardzo pomysłowa propozycja na obiadek, dziękuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń