piątek, 20 sierpnia 2021

Makaron Pappardelle z filetem i z fasolką szparagową

 


Sezon na fasolkę szparagową w pełni...  Toteż na obiad zrobiłam pyszne danie makaronowe z filetem  i właśnie z fasolką szparagową... Danie jest syte, szybkie w wykonaniu j jednocześnie bardzo smaczne...

Składniki:)

25 dkg makaronu Pappardelle,

  1 papryka czerwona,

30 dkg fasolki szparagowej,

  1 duży filet z kurczaka,

  3 ząbki czosnku,

  1 cebula,

     kawałeczek papryczki chili,

  2 łyżki oleju,

     pół łyżeczki słodkiej papryki,

     ser parmezan,

     przyprawa toskańska,

     sól, pieprz,

     garść rukoli.


Na patelni rozgrzałam olej i dałam cebulę pokrojoną w kostkę, po około  trzech minutach, wrzuciłam małe kawałeczki pokrojonego fileta z kurczaka... Dodałam czosnek przepuszczony przez praskę, słodką paprykę mieloną i dusiłam przez 15 minut... W międzyczasie fasolkę szparagową pokroiłam na trzy części i ugotowałam w osolonej wodzie...  Ugotowałam również makaron zgodnie zw wskazówkami producenta i odcedziłam... Do kurczaka dołożyłam pokrojoną paprykę i dusiłam przez 10 minut... Następnie włożyłam ugotowaną fasolkę szparagową oraz makaron... Całość wymieszałam... Dodałam rukolę, doprawiłam pieprzem, solą, przyprawą toskańską... Wyłożyłam na talerze i posypałam  wiórkami parmezanu...

3 komentarze: