sobota, 12 lutego 2022

Prosta sałatka z ogórków konserwowych

 


Dzisiaj uwielbiana przez nas sałatka z ogórków konserwowych... Jest  smaczna i szybka w wykonaniu... Doskonała do kotletów mielonych, gulaszu, zrazów...

Składniki:)

  6 ogórków konserwowych,

  2 cebulki szalotki,

  2 łyżki oleju, 

  2 ząbki czosnku,

  1 łyżka majonezu,

  1 łyżka zalewy z ogórków,

     pół czerwonej papryki,

    zielona pietruszka,

    cukier, sól,


Ogórki konserwowe pokroiłam w półplasterki, szalotkę i paprykę  w drobną kosteczkę... Do miseczki wlałam 1 łyżkę  zalewy z ogórków, 1 łyżkę majonezu,  pokrojoną pietruszkę, czosnek przeciśnięty przez praskę, cukier, sól do smaku, wymieszałam i dodałam do ogórków konserwowych.... Schłodziłam w lodówce... Podałam z z kotletem mielonym, ziemniakami i surówką z kapusty kiszonej...

3 komentarze: