środa, 10 maja 2023

Sałatka z makreli wędzonej, z ziemniakami, jajkiem

 

Uwielbiam makrelę i dlatego dosyć często gości na naszym stole... Tym razem zrobiłam sałatkę z makrelą, ziemniakami, jajkiem, ogórkiem i papryką... Była doskonała na śniadanie, kolację czy szybką przekąskę...

Składniki:)

  1 makrela wędzona,

  2 jajka ugotowane na twardo,

  2 ziemniaki,

  2 ogórki kiszone,

  1 cebula czerwona,

  3 łyżki majonezu,

    pół papryki konserwowej,

    szczypiorek, 

    pieprz marynowany,

Makrelę obrałam z ości i podzieliłam na małe kawałeczki... Jajka ugotowane na twardo pokroiłam w kostkę... Ziemniaki, cebulę czerwoną, ogórki kiszone, paprykę konserwową również pokroiłam w kostkę... Dodałam pokrojony szczypiorek, pieprz marynowany oraz majonez... Wszystkie składniki delikatnie wymieszałam i schłodziłam w lodówce... Sałatka bardzo mi smakowała...


2 komentarze:

  1. Też często robię bardzo podobną sałatkę z makrelą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis. W takim razie w czwartek jadę po wędzoną makrelę.

    OdpowiedzUsuń