poniedziałek, 8 maja 2023

Roladki z kurczaka z bekonem i serem Gruyère

 

Jak już pewnie zauważyliście, moja kuchnia jest prosta, niewyszukana... A wszystko dlatego, że nie jem bardzo wielu rzeczy...Tym razem na niedzielny obiad przygotowałam roladki z kurczaka z bekonem, serem Gruyère... Roladki wyszły delikatne, mięciutkie, soczyste i bardzo smaczne...

Składniki:)

  2  nieduże filety z kurczaka,

  2 plastry sera Gruyère,

  2 plastry bekonu,

  1 jajko, 

  1 łyżeczka  suszonego czosnku,

    pieprz,

    bułka tarta, olej do smażenia,

 Filet z kurczaka rozcięłam ale nie do końca aby powstał większy płat... Delikatnie rozbiłam tłuczkiem... Posypałam pieprzem... Na każdy płat położyłam plaster bekonu i sera Gruyère... Zwinęłam roladki... Jajko rozkłóciłam widelcem i dodałam suszony czosnek... Roladki obtoczyłam w jajku i panierowałam w bułce tartej... Smażyłam powoli na oleju na złoty kolor, z każdej strony... Roladki podałam z ziemniakami i surówką z kapusty kiszonej...


2 komentarze:

  1. Robię roladki z kurczaka, z boczkiem i różnymi dodatkami. Nigdy nie dodawałam bekonu. Ciekawi mi smak tych roladek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już mam pomysł na obiad. Dawno nie robiłam roladek drobiowych.

    OdpowiedzUsuń