niedziela, 20 sierpnia 2023

Sałatka z awokado

 

Uwielbiamy sałatki i właściwie to jesteśmy sałatkożercami... Tym razem przygotowałam pyszną sałatkę z jajkami, kukurydzą, ogórkiem konserwowym i awokado... Jest prosta w wykonaniu, pyszna w smaku i pożywna... 

Składniki:)

3 jajka ugotowane na twardo,

1 awokado,

  ćwiartka cebuli czerwonej,

3 ogórki konserwowe,

2 ząbki czosnku,

1 mała puszka kukurydzy,

3 łyżki majonezu, 

1 łyżeczka pieprzu marynowanego, 

   szczypiorek, pietruszka,

   sól, pieprz,

Ugotowane jajka, ogórki konserwowe oraz awokado pokroiłam w kostkę... Cebulę czerwoną pokroiłam w piórka a czosnek przecisnęłam przez praskę... Dodałam zielony marynowany pieprz, kukurydzę oraz pokrojoną pietruszkę i szczypiorek... Dodałam majonez, doprawiłam solą i pieprzem... Wszystko delikatnie wymieszałam i schłodziłam w lodówce... Sałatka bardzo nam smakowała...

1 komentarz:

  1. Dzięki za kolejną kulinarna inspirację. Źyczę smacznego - Gośka N.

    OdpowiedzUsuń