poniedziałek, 22 lipca 2024

Grillowany filet z kurczaka

 

Moja kuchnia jest prosta, niewyszukana... Asortyment mięs też jest bardzo skromny, ubogi... Jem tylko kurczaka, wieprzowinę i bardzo rzadko wołowinę... Tym razem na niedzielny obiad zrobiłam grillowanego  fileta z kurczaka...

Składniki:)

   2 nieduże filety z kurczaka,

   2 łyżki oliwy E.V.

   1 łyżka soku z cytryny,

   1 łyżeczka słodkiej papryki,

   2 ząbki czosnku przeciśniętego przez praskę,

      szczypta papryki ostrej,

      sól, pieprz biały,


Wszystkie składniki na marynatę dobrze wymieszałam... Filety zanurzyłam w marynacie z każdej strony  i umieściłam w lodówce na dwie godziny... Pół godziny przed grillowaniem wyjęłam z lodówki, by nabrało temperatury pokojowej... Filet grillowałam we frytkownicy beztłuszczowej... Mięso było mięciutkie i soczyste... Filet podałam z kalafiorem, pomidorkami koktajlowymi, fasolką szparagową i mizerią z octem...


2 komentarze:

  1. Witam.
    Twoje dania i ich sposób podania to poezja. Smacznego i pozdrawiam - Małgorzata N.

    OdpowiedzUsuń