czwartek, 9 maja 2024

Surówka z kapusty czerwonej Coleslaw

 

Jemy surówki przez cały rok... Jedną z ulubionych surówek Eryka jest surówka z kapusty czerwonej Colesław... Pyszna, łatwa i szybka w wykonaniu i przede wszystkim doskonały dodatek do obiadu...

Składniki:)

    połówka niedużej kapusty czerwonej,

 1 marchewka, 

 1 jabłko,

 1 nieduża cebula czerwona,

 1 łyżeczka musztardy,

 1 łyżka miodu,

 1 łyżka soku z cytryny,

 2 łyżki majonezu,

    sol, pieprz, 

   zielona pietruszka,

Kapustę starłam na tarce jarzynowej o dużych oczkach... Kapustę posoliłam i wygniotłam ręką aby puściła sok... Cebulę pokroiłam w piórka, jabłko i marchewkę  starłam na tarce o dużych oczkach... Do maleńkiego słoiczka dałam miód, musztardę i sok z cytryny i energicznie wymieszałam... Polałam kapustę, dodałam majonez, pokrojoną zieloną pietruszkę, doprawiłam pieprzem i wymieszałam... Pozostawiłam na około 15 minut aby smaki się przegryzły... Surówkę podałam z ziemniakami i podudziami w panierce...


3 komentarze:

  1. Witam!
    Dzięki za kolejną kulinarna inspirację. Nigdy się nie zawiodłam na Twoich przepisach. Kapustę lubię pod każdą postacią, więc na pewno zrobię jak najszybciej. Pozdrawiam - Małgorzata N.

    OdpowiedzUsuń