piątek, 9 sierpnia 2024

Sałatka śledziowa z ogórkiem małosolnym


Uwielbiamy wszystkie sałatki i dlatego bardzo często goszczą na naszym stole... Tym razem jest to sałatka śledziowa... Ta jest zupełnie prosta ale naprawdę pyszna...

Składniki:)

4 filety śledziowe a'la matias,

1 łyżka octu winnego,

3 ogórki małosolne,

1 cebula,

1 jabłko,

 pół czerwonej, konserwowej papryki,

3 łyżki majonezu,

  szczypta cukru, pieprz,

Śledzie zalałam zimną wodą i dodałam 1 łyżkę octu winnego... Moczyłam przez 2 godziny... Po tym czasie śledzie osuszyłam i pokroiłam w paseczki... Dodałam pokrojone w kostkę ogórki, w drobną kostkę jabłko oraz sparzoną cebulę pokrojoną w kostkę i paprykę w paseczki, doprawiłam pieprzem... Dodałam majonez i całość dokładnie wymieszałam... Schowałam sałatkę w lodówce aby się schłodziła a  smaki  przegryzły...

1 komentarz: