sobota, 5 września 2015

Sałatka z arbuza i fety


Sałatka z arbuza i fety to świetne danie nie tylko na upalne dni... Latem, warto ją przyrządzać ponieważ  dostępne są wszystkie składniki... Składniki  świetnie się ze sobą komponują... Rukola jest pikantna arbuz słodkawy, oliwki słonawe... Taka sałatka jest doskonała na kolację, na wyjazdy  a nawet do pracy... 


Składniki:

       ćwiartka arbuza,
100 g rukoli,
    1/2 pęczka rzodkiewki,
       1 opakowanie serka typu feta,
     15 czarnych oliwek,
          kilka pomidorków koktajlowych,
       1 łyżka oliwy,
       2  łyżki miodu,
           sok z 1/2 cytryny,
           sól, pieprz do smaku,


Z arbuza usuwam pestki i obieram ze skóry... Kroję go w niezbyt dużą kostkę... Rukolę  porwałam na mniejsze listki... Oliwki kroiłam na połówki a rzodkiewki w plasterki a pomidorki w grubszą kostkę... Z soku cytryny, miodu i oliwy zrobiłam sos i polałam nim sałatkę... Potem włożyłam ją do lodówki na 30 minut... Bardzo często ją robię by jak najdłużej zapamiętać smaki lata...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz