środa, 27 marca 2019

Zupa gulaszowa z makaronem


Zupa gulaszowa to świetne danie jednogarnkowe... Jest sycąca, pikantna i gęsta... Taka zupa jest dobra na chłodniejsze dni... Tym razem zamiast ziemniaków dodałam do niej makaron, mini kokardki farfalline...

Składniki:)
300 g wieprzowej łopatki,
400 g pieczarek,
 0,5 litra gęstego soku pomidorowego,
    1 cebula,
    1 duża czerwona papryka,
    1 marchew,
    1 pietruszka,
    3 ząbki czosnku,
    1 liść laurowy,
    5 ziaren ziela angielskiego,
    1 łyżeczka słodkiej papryki,
    1 l bulionu warzywnego ( może być woda)
    2 garście makaronu,
       kawałeczek papryczki chili (2 cm),
    2 łyżki oleju,
       sól, pieprz wg uznania,
       świeża bazylia,

* Zupa gulaszowa z pieczarkami *

* Zupa gulaszowa *


W garnku rozgrzałam olej, dodałam pokrojoną w kostkę cebulę, czosnek oraz mięso... po kilku minutach dodałam pokrojoną w plasterki pietruszkę, marchew oraz pieczarki... Dodałam również angielskie ziele, liść laurowy oraz słodką paprykę w proszku... Gdy mięso i dodatki podsmażyły się dodałam bulion oraz domowy, gęsty sok  pomidorowy... Gdy mięso było miękkie, dołożyłam pokrojoną czerwoną paprykę i chili... Zupę gotowałam około 40 minut, doprawiłam solą, pieprzem do smaku... Makaron ugotowałam osobno i dodałam go do zupy... 





1 komentarz:

  1. I could try doing it. All I have to do is change a few raw materials to suit myself. Greetings

    OdpowiedzUsuń