sobota, 18 marca 2023

Pieczarki w panierce z kokosem

 

Pieczarki panierowane w bułce tartej są doskonałym samodzielnym daniem obiadowym lub dodatkiem do obiadu albo do kolacji... Pieczarki są pyszne na ciepło, ale na zimno też są  dobre... Tym razem do bułki tartej dołożyłam ziaren sezamu... Takie pieczarki okazały się doskonałe...

Składniki:)

10 pieczarek,

  1 łyżka ziaren sezamu,

  1 jajko,

  1 łyżeczka granulowanego czosnku,

  1 łyżeczka ziół prowansalskich,

    pół łyżeczki soli,

   bułka tarta,

   olej do smażenia,


Pieczarki oczyściłam... Jajko roztrzepałam, dodałam sól, zioła i czosnek... Bułkę tartą połączyłam z sezamem... Na patelni rozgrzałam olej... Pieczarki obtaczałam w jajku a potem w bułce tartej... Smażyłam na rumiano z każdej strony... Odsączałam z tłuszczu na ręczniku papierowym... Pieczarki, które zostały z obiadu były świetnym dodatkiem do kolacji...

2 komentarze: