środa, 26 kwietnia 2023

Sałatka ziemniaczana z papryką konserwową

 

Sałatkę ziemniaczaną robię najczęściej gdy zostaje mi porcja ziemniaków z obiadu... Nie miałabym sumienia ich wyrzucić... Nawet na drugi dzień są białe ponieważ są z naszego warzywnika i rosną bez sztucznych nawozów.. Sałatka ziemniaczana jest dobra jako danie obiadowe, dodatek do kolacji... Doskonale komponuje się z rybą, kotletem schabowym, sznyclem po wiedeńsku czy do potraw z  grilla... Tym razem sałatkę ziemniaczaną zrobiłam z dodatkiem papryki konserwowej...

Składniki:)

80 dkg ugotowanych ziemniaków,

  3 kawałki papryki konserwowej,

  3 ogórki kiszone,

  2 ząbki czosnku,

  6 rzodkiewek,

  2 jajka ugotowane na twardo,

  1 cebulka szalotka,

  2 łyżki majonezu,

  2 łyżeczki musztardy,

     sól, pieprz,


Ziemniaki pokroiłam w grubszą kostkę... Pozostałe: ogórki kiszone, paprykę konserwową, rzodkiewki, jajka, cebulkę w drobną kostkę... Czosnek przecisnęłam przez praskę... Dodałam majonez i musztardę... Dodałam pieprz i odrobinę soli... Wszystko wymieszałam i odstawiłam do lodówki aby smaki się przegryzły... Na piątkowy obiad podałam sałatkę z dorszem  smażonym...

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię sałatkę ziemniaczaną i dosyć często ją przyrządzam.Też nie wyrzucam ziemniaków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, uwielbiam wszelakie sałatki.

    OdpowiedzUsuń