środa, 4 października 2023

Buraczki czerwone na zimno z jabłkiem i cebulą

 

Buraczki czerwone często goszczą na naszym stole bo oboje za nimi przepadamy i są  doskonałym dodatkiem do drugiego dania obiadowego... Są też świetne do przyrządzenia barszczu czerwonego...

Składniki:)

  6 średnich buraczków,

  1 winne jabłko,

   1 cebula,

   2 łyżki octu winnego,

   1 łyżeczka cukru,

     sól i pieprz do smaku,

* Buraczki z chrzanem i jabłkiem *

Buraki umyłam, zalałam wodą i gotowałam do miękkości... Na drugi dzień obrałam ze skórki i starłam na tarce o drobnych oczkach... Na tej samej tarce starłam obrane jabłko, dodałam cebulkę pokrojoną w bardzo drobną kostkę... Doprawiłam cukrem, octem i solą... Wymieszałam i odstawiłam na godzinę do lodówki aby się smaki przegryzły..


1 komentarz:

  1. Uwielbiam buraki pod każdą postaciom. Jak dobrze mieć osobę, która przypomni przepisy i podrzuci pomysł na smakowite jedzonko. Pozdrawiam - Małgorzata N.

    OdpowiedzUsuń