środa, 4 października 2023

Sałatka z makreli wędzonej z czerwoną cebulą, szczypiorkiem i żółtem serem

 

Uwielbiamy sałatki z makreli wędzonej bo jest to pyszny dodatek do kanapek zarówno na śniadanie, jak i na kolację... Poza tym to jedyna ryba wędzona jaką jem...  Zjadając taką rybę dostarczam do organizmu ważne kwasy tłuszczowe Omega -3... Posiada fantastyczne wartości odżywcze i witaminy...

Składniki:)

    1 duża makrela wędzona,

    1 cebula czerwona,

     2 jaja ugotowane na twardo,

   10 dkg sera żółtego,

     1 ogórek kiszony, 

     2 ząbki czosnku,

       pęczek szczypiorku,

     1 łyżka musztardy,

     1 łyżka majonezu,

        pieprz,

* Sałatka z makreli wędzonej, z ziemniakami, jajkiem *

* Sałatka z makreli wędzonej z ryżem * 

* Sałatka z makreli wędzonej z jabłkiem *

* Sałatka z makreli wędzonej z ogórkiem kiszonym * 

* Sałatka z makreli wędzonej z ziemniakami *

* Sałatka z makreli wędzonej, ogórka kiszonego i jajka *

Makrelę oddzieliłam od ości i podzieliłam na cząstki... Ser starłam na tarce o małych oczkach... Jajka, cebulę, czosnek, ogórek pokroiłam drobną kostkę, dodałam musztardę, majonez, pokroiłam szczypiorek  i wszystko dokładnie wymieszałam ... Doprawiłam pieprzem i schłodziłam...


3 komentarze:

  1. Ja również lubię sałatki z makreli.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Rybki pod każdą postacią. Ale nam smaku narobiłaś. Gdzie my teraz wędzoną makrelę wieczór stworzymy. Ale po niedzieli już mamy pomysł na przepyszną sałatkę. Smacznego - Małgorzata N.

    OdpowiedzUsuń