poniedziałek, 15 stycznia 2018

Hummus z suszonymi pomidorami


Jak już kiedyś wspominałam, że pasty z ciecierzycy dosyć często goszczą na naszym stole ponieważ są idealne do kanapek... Taką pastę można doprawiać na dziesiątki  sposobów... Do ciecierzycy można dodawać coraz to inne dodatki... Tym razem zrobiłam pastę z suszonymi pomidorami...
Składniki:)

 1 puszka ciecierzycy,
 4 łyżki oliwy E.V.
 2 łyżki pasty sezamowej,
 4 ząbki czosnku,
 4 duże połówki suszonych pomidorów,
    sok z połówki limonki,
    sól, pieprz, papryka wędzona, słodka mielona,
    
* Pasta z ciecierzycy z koperkiem *



Czosnek, pomidory suszone kroję dosyć drobno... Ciecierzycę odcedzam na sicie... Wszystkie składniki wrzucam do pojemniczka... Dodaję  pastę sezamową,  sok z limonki, oliwę, paprykę sól i pieprz... Wszystko dokładnie zmiksować blenderem... Można jeszcze doprawić wg swoich smaków i krótko zmiksować...


3 komentarze:

  1. Smakowity przepis. Czy w wazonie są ciemierniki?:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Od listopada w ogrodzie kwitną ciemierniki. Jest jeszcze mnóstwo pąków kwiatowych. Mam nadzieję, że będą nas cieszyć jeszcze do marca.
    Lubię tę odmianę, bardzo obficie kwitnie i zawsze mam świeże kwiaty w kilku wazonikach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie. Często robię podobnie. Bardzo ją lubimy. Ciemierniki są przepiękne. U mnie też rosły i kwitły przez kilka lat. Niestety już ich nie mam. Nie wiem czy jest to zasługa nornic, czy późnego wiosennego przymrozku. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń